Tee tilaus:
Henkilöasiakas >>
Yritysasiakas >>
Adressin/Korusähkeen tilaaminen ja maksaminen tapahtuvat verkkokauppamme kautta (tai sähköpostilla: Adressi >> / Korusähke >>).
Emme ota vastaan puhelintilauksia.
Lähetys sisältää kotimaisen adressikokoisen (A4) taittokortin eli kannen, A3-kokoisen sisälehden teksteilläsi, C4-kokoisen valkoisen kirjekuoren sekä toimituksen kotimaahan tai ulkomaille tavallisena kirjeenä tai pikakirjeenä (pl. sähköiset tuotteet).
Kts. ohjeita suruadressin lähettämiseen: Adressin kirjoitusohje >>.
Kts. ohjeita korusähkeen lähettämiseen: Korusähkeen kirjoitusohje >>.
Adressi/Korusähke toimitetaan Vastaanottaja ja toimitusosoite -kenttiin annettuun osoitteeseen. Vastaanottajan tiedot annetaan kassavaiheessa (pl. sähköiset tuotteet sekä monilähetystuotteet). Mikäli toimitusosoite jätetään täyttämättä, tilaus toimitetaan tilaajan osoitteeseen.
Huom! Mikäli tilaat adressin/korusähkeen muualle kuin vastaanottajan kotiosoitteeseen (yritykset ja esim. sairaalat, ravintolat, kirkot, hautaustoimistot, hoitolaitokset...) ilmoita vastaanottajan tietoihin yrityksen nimen lisäksi henkilö kenelle adressi/korusähke on osoitettu.
Tilaukset jaetaan aina annettuun osoitteeseen valitun toimitusajan puitteissa.
Muualle kuin vastaanottajan kotiin tilatessa tulee varautua siihen, että lähetyksen luovutus varsinaiselle vastaanottajalle voi kestää riippuen siitä, miten vastaanottava yritys käsittelee heille saapuvan postin. Tiedustelut lähetyksestä tulee osoittaa vastaanottavalle yritykselle.
Palvelustamme voivat tilata kaikki; yksityisasiakkaat sekä yritys- ja yhteisöasiakkaat Suomesta ja ulkomailta.
Ei paineta. Liput ovat kertomassa millä kielellä kansiteksti on adressissa, esim. oheisessa valittu suomenkielinen kansi.
Ei paineta. Adressin/korusähkeen sisälehteen painetaan vain asiakkaan mahdollisesti valitsema värssy sekä asiakkaan kirjoittamat tekstit. Kirjekuoreen painetaan annettu vastaanottaja ja toimitusosoite sekä postitusmerkinnät.
Hinnat eivät koskaan näy tuotteissamme.
Maksaminen tapahtuu turvallisesti pankkien ja luottolaitosten omilla sivuilla, jolloin tiedot on suojattu SSL (Secure Sockets Layer) -suojausjärjestelmällä. Lisätietoa maksutavoistamme: Maksutavat >>
Verkkomaksu: Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa (Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Ålandsbanken, Handelsbanken, S-Pankki, Aktia, POP Pankki, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, Visa (Nets), MasterCard (Nets), American Express (Nets), MobilePay).
PayPal -tiliä käyttäen.
Yritys- ja yhteisöasiakkaille maksutapoina ovat myös Yrityslaskutus tai Kuukausilaskutus. Laskutamme ensisijaisesti verkkolaskuna. Laskutus ei edellytä erillistä sopimusta.
Adressit/korusähkeet toimitetaan aina tilauksessa kassalla annettuun toimitusosoitteeseen. Emme huomioi tilaajan PayPal-tilien osoitteita.
Täyttäkää kassalla vaaditut tilaajan tiedot (l. osoite, johon haluatte tilauksen toimitettavan) ja jättäkää vastaanottaja ja toimitusosoite -kentät täyttämättä. Näin toimitusosoitteeksi aktivoituu tilaajan oma osoite.
Voitte myös lisätä korjauspyyntö-kenttään tiedon, että tilaus on tarkoitettu toimitettavaksi teille itsellenne.
Postitse jaettavan tuotteen jakelu ei ole mahdollista tilauspäivänä, kts. lisätietoa toimitusajoista: Toimitustavat ja -ehdot >>.
Palvelustamme löydät myös sähköisen adressin ja korusähkeen, jotka saavuttavat vastaanottajan jopa tilauspäivän aikana.
Sähköiset suruadressit ja korusähkeet >>
Tilaajan eli asiakkaan omat tiedot. Järjestelmän vaatimia asiakastietoja ovat sähköpostiosoite (tilaus- ja toimitusvahvistusta varten), etu- ja sukunimi sekä postiosoite, postinumero ja -toimipaikka. Yritystilauksiin lisäksi: Yritysnimi ja y-tunnus.
Kun tilauksesi on käsitelty, saat sähköpostiisi toimitusvahvistuksen, jossa näkyy tilauksesi seurantakoodi.
Lähetystä voit seurata seurantakoodilla Postin verkkosivuilla: Lähetysten seuranta - Posti >>
Huomioithan, että lähetyksen ensimmäiseen rekisteröintiin voi Postilla kestää pitkälle postituspäivän iltaan.
Seuranta toimii usein myös ulkomaan lähetyksissä. Lähetystä voi seurata Postin seurannasta, sekä mahdollisesti myös kohdemaan pääpostin verkkosivuilla.
Lisätiedot: Toimitustavat ja -ehdot >>
Varmista ensin, että olet suorittanut tilauksesi loppuun; siirtynyt kassalle, täyttänyt vaaditut tilaajan sekä vastaanottajan tiedot, valinnut toimitus- ja maksutavan, hyväksynyt toimituksen ja painanut Tilaa -painiketta sekä suorittanut verkkomaksun, jonka jälkeen selain palautuu verkkokauppaan ja näyttää onnistuneen tilauksen yhteenvedon.
Olethan tarkistanut, ettei sähköpostisi ole täynnä sekä tarkistanut sähköpostisi Roskapostit-kansion.
Mikäli olette tehneet kuten edellä, mutta ette ole saaneet tilausvahvistusta, ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme: Ota yhteyttä >>.
Ilmoita haluamasi korjaus/muutos selkeästi ja mahdollisimman pian tilauksesta, vastaamalla sähköpostitse saamaasi tilausvahvistukseen.
Tilaaja sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Emme vastaa virheellisesti tai puutteellisesti asiakkaan antamien toimitustietojen (vastaanottajan nimi, jakeluosoite, postinumero, sähköpostiosoite, jne.), emmekä toimitusten jakelijoiden aiheuttamista viivästyksistä/katoamisista. Lisätietoa toimitustavoistamme: Toimitustavat ja -ehdot >>
Vastuu toimituksen perillemenosta siirtyy meiltä Posti Oyj:lle arkisin (ma-pe) klo 15.00 tapahtuvan noudon yhteydessä. Lähetysten osoitetiedot luetaan Postin lajittelukeskuksissa koneellisesti. Lajittelun aikana koneet tunnistavat varsin hyvin lähetykset, joissa osoite on puutteellinen, virheellinen tai epäselvä. Postinjakelussa oikea osoite on tärkein tieto, jonka perusteella lähetykset jaetaan.
Puutteelliset, vanhentuneet tai epäselvät osoitetiedot aiheuttavat usein luonnollisesti lähetyksen viivästymisen, koska nämä lähetykset siirretään suoraan Postin osoiteselvitykseen. Oikean ja ajantasaisen osoitteen merkitys on siksi erittäin suuri, jotta lähetys saadaan vastaanottajalle ajoissa, luvattujen toimitusaikojen puitteessa.
Mikäli Postin osoiteselvityksessä ei saada selville vastaanottajan oikeaa ja ajantasaista osoitetta (esim. annettu myös epäselvä/epätarkka vastaanottajan nimi, kuten XX:n omaiset, jne.) palautuu lähetys takaisin.
ULKOMAAT: Lähetysten jakelu ja muu käsittely, kuten osoiteselvitys, edelleen lähetys ja säilytysaika vaihtelevat osoitemaittain. Jos ulkomailta saapuvan kirjeen vastaanottajan osoitetta ei saada selville, kirje palautetaan.
Paalumedia Oy
Y-tunnus 0971446-4
Since 1994
Asiakaspalvelu: myynti@paalumedia.fi
www.onnittelu.fi
0971446-4